Przejdź do głównej zawartości

Zima, choroba, motywacja...

Dość dawno nie było posta. Obiecałam sobie, że będę pisać regularnie ale jak zwykle zabrakło czasu. Ale już od przyszłego roku mam w planach bardziej się angażować w bloga i YouTube (tym razem już naprawdę XD). Dobra, więc w tym poście chciałabym Wam napisać trochę o tym co się u nas dzieje.
Zacznę może od tego, że gdy tylko spadł pierwszy śnieg Beno złapał katar.  W poniedziałek byliśmy u weta. Okazało się, że jamnik ma powiększone migdałki i jest trochę przeziębiony. Dostał 2 zastrzyki. W piątek byliśmy na drugą dawkę. Jeszcze w środę idziemy na trzecią, ostatnią. Ale już jest coraz lepiej i psie migdałki są już właściwych rozmiarów ;D Na całe szczęście odbyło się bez antybiotyku.
Ostatnio złapałam dużo motywacji. Zrobiłam listę psich sztuczek i napisałam jakie musimy jeszcze przećwiczyć bądź nauczyć. Parę dni temu Beno załapał trzymanie. Jestem taka dumnaaa <3 Nie wychodziło nam to, bo wypluwał wszystko, co tylko kazałam mu trzymać. Ale udało się i idziemy do przodu. Chcę też nagrać jakiś filmik. Jak tylko pies będzie w 100% zdrowy to idziemy nagrywać sztuczki na śniegu (o ile się utrzyma). Zaplanowałam też posty na bloga, więc tylko siąść i pisać.
Zima...Ogólnie to lubię tą porę roku. Beno też. Jedyny minus to taki, że jak jest plucha zamiast śniegu to szorstki się buntuje i nie będzie szedł na jakikolwiek spacer. Idzie 5 metrów za mną, żeby tylko nie zamoczyć łapy bo przecież to niedopuszczalne jest. Do domu pod kocyk a nie na spacery mnie tu ciągniesz ty zła. Denerwuje mnie to, że ludzie jak widzą, że Beno jest ubrany się śmieją. HA HA HA jakie to śmieszne. Rozumiem to, że nie którzy myślą, że to dla zabawy ale ja serio nie ubierałabym go gdyby nie było takiej potrzeby. Jest zmarzluchem (zwą go pies myśliwski ;P) i musi być ubrany bo inaczej skończyło by się czymś więcej niż katarem.
Niedługo święta, idealna okazja na foteczki <3 Muszę kupić nowy kabel USB do aparatu bo ten się zepsuł i już niedługo zasypię Was wielką ilością zdjęć.
Mam do Was pytanie. Chcielibyście żebym zrobiła jakieś odpowiedzi na pytania tu na blogu? Jak tak to zadawajcie. Możecie też pisać jakie posty chcieliście zobaczyć. Każdy postaram się zrealizować.
Taki spontaniczny, nie ogarnięty post. Mam nadzieję, że się spodobał. Pozdrawiamy Z&B

Komentarze

  1. Super wpis! Kimi też gdy deszcz zamiast śniegu nie ma ochoty ruszyć swojej królewskiej doopy na dwór, a szkoda :c Ps, też ubieram Ki w derki :D
    ~Psia Mieszanka Wybuchowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps, chcemy q&a!
      1. Jaka jest twoja ulubiona sztuczka Benka?
      2. Dlaczego jamnik?
      3. Jakiego psa planujesz jako kolejnego?
      4. Byłas na jakiś seminariach? Planujesz się na jakieś wybrać?

      Usuń
    2. Dziękuję ;D Ehh takie teraz te pieseły wydelikacone haha ;P

      Usuń
  2. U mnie niestety moje pieski nie przepadają za zimą.
    Moje pytania do q&a!
    Ulubiona zabawka Benia?
    Najlepszy przyjaciel Benia?
    Czy coś z nim trenujesz?

    Zapraszamy również na naszego bloga
    https://lapkizwierzakow.blogspot.com/

    Beniu już nie choruj tylko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz ;D Na bloga zajrzymy oczywiście

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Be yourself

Myśleliście kiedyś o tym jaki świat byłby nudny gdyby wszyscy byli tacy sami?  Każdy lubiłby robić te same rzeczy, wszyscy słuchaliby tej samej muzyki, a na ulicy można by było spotkać setki osób tak samo ubranych. Nie popadajmy w monotonie. Bądźmy różni. Nie bójcie się wyrażać swojego zdania przecież każdy ma prawo do własnej opinii z którą ktoś może się zgadzać a ktoś inny niekoniecznie. Ja osobiście uwielbiam słuchać zdań innych ludzi na przeróżne tematy. I nie mam im za złe tego, że myślą inaczej Ty też nie miej. Pamiętajmy jednak, że wyrażając swoją rację nie możemy nikomu jej narzucać. Bądź sobą! Przecież o to w tym wszystkim chodzi! To co Ty lubisz nie muszą lubić inne osoby, mimo tego nie bój się pokazywać innym swojej pasji i zainteresowań tylko dlatego, że obawiasz się, że Cię wyśmieją. Odkryj w sobie coś co Cię fascynuje, co sprawia, że codziennie na Twojej twarzy pojawia się uśmiech. Nigdy nie myśl, że jesteście beztalenciem. KAŻDY został obdarzony jakimś specjal...

Dlaczego piszę na blogu

Wiele osób na pewno zastanawia się dlaczego piszę bloga o moim psie. Jedni uważają, że to dziecinne, drudzy, że strata czasu a jeszcze inni wspierają mnie w tym co robię. W tym poście odpowiem Wam na to pytanie. Dlaczego piszę i czy warto. BLOGOWE POCZĄTKI Wszystko zaczęło się około 3 lata temu kiedy zaczęłam swoją psią działalność w internetach (jutuby, fanejdże itp). Pamiętam, że wtedy moje posty były naprawdę bez sensu, zdjęcia rozmazane robione jakością kalkulatora. Wpisy pojawiały się nieregularnie i zazwyczaj był to opis dnia który zajął co najwyżej 5 linijek. Coś w stylu: "hej, dziś byliśmy na spacerze, było fajnie. Beno był grzeczny i się słuchał. Potem ćwiczyliśmy sztuczki. To pa" Jednym słowem: nic sensownego. Praktycznie nikt tego nie czytał, gdyż nikogo nie interesowało 5 linijek tekstu i beznadziejne zdjęcia. Jakiś rok temu postanowiłam, że zacznę od nowa. Usunęłam wszystkie stare posty, zaczęłam działać. Moim celem było to żeby mój blog, się rozwijał. Oc...

Przygotowanie do treningów - projekt 62

Tak jak wspominałam w poprzednim poście bierzemy w tym roku udział w projekcie 62 organizowanym przez  Twisted Couch Potato . Stwierdziłam, że muszę złapać trochę motywacji. Nabrać wiary w psa i siebie. Chcę poświęcać więcej czasu Benowi, i przestać siedzieć w internecie. Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do czytania.                                    Poznajcie nasz plan działania przez kolejne 2 miesiące: Po pierwsze chce znaleźć motywacje do codziennych treningów, aby po projekcie był to już rytułał, jest 19-jest trening, jest weekend-jest trening.  Chcę pisać regularnie posty na blogu. Dokładnie co tydzień. Mam bardzo dużo pomysłów i chcę je jak najszybciej zrealizować. W tym co 2,3 tygodnie będą wpisy dotyczące projektu. W moich planach jest też częstsze pisanie na fanpage. YouTube stoi zakurzony. Bardzo chcę nagrać jakiś filmik sztuczkowy. Jeśli chodzi o Bena to na...